We create and deliver products and strategies with digital experiences.

Meten is weten en weten is gericht opereren. Gericht opereren is de basis in al onze services, deze services worden toegepast in een breed scala van branches, welke over de hele wereld gevestigd zijn.

about-hero
Software Development
01.

Software Development

Softwareontwikkeling is een essentieel onderdeel wanneer een organisatie een digitaliseringsslag wil maken en haar klantbereik wil vergroten. Softwareontwikkeling kan de ervaringen van een organisatie verbeteren, meer veelzijdige en innovatieve producten op de markt brengen, voedsel-/productverspilling verminderen en processen automatiseren en veiliger, productiever en efficiënter laten verlopen. Het bevat precies de functionaliteiten waar de organisatie behoefte aan heeft, en er is ruimte om zorgeloos extra functionaliteiten toe te voegen. Het houdt rekening met bestaande bedrijfsprocessen en levert waarde door deze aan elkaar te koppelen, te optimaliseren, te automatiseren of te verbeteren.

De mogelijkheden zijn eindeloos, hierbij kun je denken aan een klantportaal, e-commerce applicatie, reken- of vergelijkingstool, kennisbank, uitgebreid CMS (Content Management Systeem), ERP (Enterprise Resource Planning) of de koppeling tussen al deze processen.

Doordat het uit verschillende componenten bestaat, krijg je als organisatie een optimaal beeld hoe het bedrijf presteert. Op elk gewenst moment heb je inzicht in de processen. Het is belangrijk dat een organisatie inzicht heeft in haar bedrijfsprocessen omdat dit aantoont waar verbeterpunten liggen binnen de verschillende afdelingen. Dit biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid om de workflow te optimaliseren, wat uiteindelijk zorgt voor een verhoogde effectiviteit en efficiëntie van werknemers.

  • Content Management System (CMS)
  • Enterprise Resource Planning (ERP)
  • Koppelingen
  • App Analysis of the integration technologies
  • Mobile application development
  • Software automation
  • En véél meer…
Data Based Strategies
02.

Data Based Strategies

Wanneer data op de juiste manier gebruikt wordt kan het zorgen voor kostenverlaging, meer omzet, snellere processen en efficiëntere inzet van materieel, personeel en werkoppervlakten. Door een slag te slaan met de inzet van data, moet een organisatie over data beschikken. Elk bedrijf beschikt al over data, echter niet altijd over de juiste data of genoeg data om verschil mee te maken. Het is van belang om data te verzamelen binnen onderdelen die invloed hebben op processen of producten. Wanneer de juiste data gewonnen is zijn de mogelijkheden oneindig. Data biedt niet alleen inzicht, maar biedt ook de kans, om op basis van patronen toekomstige data te voorspellen.

Organisaties die bepaalde basisproducten, -onderdelen en/of -grondstoffen inkopen en gebruiken bij de productie, van eigen producten, kunnen tijdens de inkoop besparen op veel onderdelen. Het is mogelijk om op basis van de verkregen data een voorspelling te doen hoeveel product er nodig is bij de volgende productie. Blijven zitten met restpartijen of een te kleine voorraad hoeft geen struikelblok te zijn. Kort samengevat; data maakt een organisatie duurzamer, efficiënter en winstgevender.

Binnen handelsorganisaties die een productlijn hebben samengesteld, welke zij actief aanbieden binnen een bepaald segment, is het interessant om te kijken naar verschillende verkoopprocessen. Wat is er nodig voor een verkoop? Zijn er bepaalde zaken die invloed hebben op de verkoop zoals bijvoorbeeld een seizoen of het weer? Is er meer capaciteit te behalen uit het bestaande bestel-, verpakkings- en verzendproces?

Door deze data te verzamelen kunnen we knelpunten of struikelblokken inzichtelijk maken die de schaalbaarheid en efficiëntie in de weg staan. Deze aandachtspunten zijn goed (softwarematig) op te lossen. Het resultaat is in deze gevallen dat het een organisatie meer capaciteit biedt op basis van de bestaande middelen, het een organisatie winstgevender maakt op basis van de bestaande middelen en het een organisatie beter kan voorbereiden richting de toekomst. Zo is het te berekenen wanneer het nodig is om op te schalen op het gebied van personeel, werkoppervlakte of machines. Zo zal elke investering, die gemaakt moet worden om een organisatie op te schalen, veel beter tot zijn recht komen.

Een goede planning is van belang om alle stromen binnen een organisatie te coördineren. Veel voorkomend is een planning van personeel, materieel en projecten. Echter zien we vaak dat praktisch alles wel ergens op een planning staat. Denk hier bijvoorbeeld aan investeringen, uitbreidingen of veranderingen. Al deze bovenstaande onderdelen hangen allemaal af van ook weer 1 factor, data. Ook hier geld dat wanneer de juiste data verzameld is, en blijvend verzameld wordt, er velen malen efficiënter gepland kan worden. We spreken dan over ‘voorspellen’.

Ook factoren van buitenaf hebben invloed op verschillende soorten planning. Deze factoren zijn allemaal meetbaar. Zo kan er dus op basis van een voorspelling bijvoorbeeld worden ingespeeld binnen een personeelsplanning op een “spitsuur” en kan zodoende stagnering of overbezetting voorkomen worden.

  • Winstmaximalisatie
  • Optimalisatie
Web Development
03.

Web Development

Een goed websysteem is een uiterst belangrijk onderdeel van een merkidentiteit. Om ervoor te zorgen dat een organisatie meer omzet genereert moet uw merk gezien en uw doelen bereikt worden. Iedereen houdt van gemak, en er is niets handiger dan toegang krijgen tot een hele reeks informatie door simpelweg op een knop te klikken. Web Development is een manier om mensen bewust te maken van de diensten en/of producten die een organisatie aanbiedt, te begrijpen waarom uw producten relevant en zelfs noodzakelijk zijn voor hen om te kopen of te gebruiken, en om te zien over welke kwaliteiten een organisatie onderscheidt van concurrenten.

Een websysteem biedt een eenvoudige methode om de geloofwaardigheid van een organisatie aan te tonen en, de manier waarop iemand zijn organisatie online vertegenwoordigt, is van vitaal belang om meer klanten of bezoekers aan te trekken. Het is belangrijk dat het websysteem de juiste uitstraling heeft, een uitstraling die in lijn ligt met de normen en waarden van de organisatie.

Een goed gebouwd websysteem faciliteert zaken als het vergroten van bereik en het aantrekken van meer bezoekers. Het systeem kan op maat gemaakt worden en kan zo geheel aansluiten bij de organisatie en processen. Het zorgt ervoor dat er meer zichtbaar is zodat verschillende verkoopprocessen geoptimaliseerd kunnen worden. Een goed ontwikkeld websysteem voorkomt overbodig onderhoud en geeft later uitbreidingsmogelijkheden. Daarnaast heeft het systeem de flexibiliteit om samen te werken met andere applicaties, zoals een Content Management System. Een CMS biedt de mogelijkheid om gemakkelijk content op de website te publiceren en aan te passen. In tegenstelling tot een simpele website, hoeft een uitgebreid websysteem niet elke paar jaar vernieuwd te worden.

  • Content Management System (CMS)
  • Software integratie
  • Schaalbaarheid
  • Flexibiliteit
  • Cloud hosting
  • En véél meer…
Brand Identities
04.

Brand Identities

Een juiste merkidentiteit is de manier waarop een organisatie zich wenst te identificeren en te positioneren. Hierbij wordt er altijd focus gelegd op een verzameling van huisstijlelementen. Deze elementen onderscheiden de organisatie van de concurrent en geeft de organisatie een uniek imago. Een merkidentiteit is de bepalende emotionele band tussen de organisatie en haar relaties. Die band is de sleutel bij het nemen van aankoopbeslissingen en van groot belang voor lange termijn relaties.

Door een merkidentiteit te ontwikkelen, kan een organisatie een consistente boodschap creëren in al het marketingmateriaal en in eventuele productverpakkingen. Deze elementen moet uit dezelfde basisstijlen en -elementen bestaan, hierdoor ontstaat er een herkenbaar geheel, wat weer zorgt voor het vergroten van naamsbekendheid.

De merkidentiteit is hetgeen wat een goede indruk achterlaat bij klanten. Klanten zullen zich aangetrokken voelen tot een organisatie, wanneer zij het gevoel hebben dat dezelfde waarden worden gedeeld. Wanneer een klant zich op hun gemak voelt, kunt u een langdurige relatie opbouwen, wat uiteindelijk kan leiden tot een sterkere klantloyaliteit.

  • Positionering
  • Merkwaarden & -essentie
  • Logo
  • Huisstijl
  • Drukwerk
  • Website
  • En véél meer…